Aenova op de ADP PartnerKlantendag

09-11-2016

Aenova op de ADP PartnerKlantendag 2016Voor het eerst organiseerde ADP afgelopen 1 november de Partnerklantendag. Een event waarop ADP en haar 17 partners bij elkaar kwamen om meer inzicht te geven in welke appintegraties ADP faciliteert voor haar klanten. En Aenova was er als trouwe partner natuurlijk bij!

In het moderne Postillion Hotel in Bunnik kwamen zo’n 100 gasten bij elkaar om onder andere de presentatie en demo van Aenova te bekijken. En was je als gast niet van plan om een presentatie bij te wonen, dan kon je ons vinden op de informatiemarkt naast de zwarte, reuze smartphone en tussen de gele bloemetjes.

Klanten hebben op voorhand aangegeven in toenemende mate behoefte te hebben aan verdere integratie van ADP systemen met applicaties van andere leveranciers. Zodoende konden de klanten die ons nog niet kennen, kennis maken met onze krachtige, onderscheidene software TimEnterprise. Hierin kun je onder andere overwerk en plus- en minuren managen. Tim geeft werknemers de vrijheid om eigen roosters te maken en aan te geven waar en wanneer je werkt. Dit maakt flexibel en mobiel werken gemakkelijker bij te houden.

De klanten van ADP komen uit verschillende branches, o.a. retail, zorg, overheid, groothandel, media en onderwijs. Deze klanten hebben uiteenlopende behoeftes als het gaat om HRM en planning. Sommige organisaties werken bijvoorbeeld in ploegendiensten, met roulerende roosters of die hebben zelfs geen vaste werktijden, en die zoeken naar mogelijkheden om de beschikbare arbeidstijd zo efficiënt en productief mogelijk in te zetten. Sturen op resultaat is immers effectiever dan sturen op tijd.

Heeft u ons gemist tijdens de ADP PartnerKlantendag en wilt u meer weten over Tim? Neem dan contact met ons op: aenova.nl/contact 

Flexibel werken met Tim  Onze referenties  Mobiel werken met TotalMobile