Een Klantendag vol goede voornemens

09-09-2016

Goede voornemens 2017Waar goede voornemens voor het nieuwjaar binnen een paar weken al weer vergeten zijn, beginnen we bij Aenova pas na een paar weken met het verzinnen van goede voornemens. En dat doen we niet alleen. Het liefst horen we van onze klanten wat onze goede voornemens gaan worden. Daarom organiseren we dit jaar de klantendag niet in november, maar eind januari, zodat we het jaar goed kunnen beginnen.

Goede voornemens voor 2017

Wat de exacte datum voor de klantendag wordt is nog niet bekend. Maar we zorgen ervoor dat iedereen terug is van de kerstvakantie en alle nieuwjaarsborrels achter de rug heeft. Dus tijdens de klantendag geen handjes schudden en ‘beste wensen’, maar alle ruimte voor goede voornemens! Zo weet u zeker dat we ook in 2017 voor u aan de slag gaan.

Locatie, locatie, locatie

Makelaars zeggen het al jaren: “Het gaat om locatie, locatie, locatie.” En daar hebben ze best gelijk in. We zijn dan ook druk bezig om weer een inspirerende locatie te vinden waar we u kunnen ontvangen. Uiteindelijk willen we er voor zorgen dat u niet de hele dag in een zaaltje naar ons zit te luisteren, maar dat er genoeg activiteiten zijn en u aan het einde van de dag geïnspireerd weer huiswaarts keert.

Heeft u nog een goed idee?

We zitten nooit verlegen om een interessant onderwerp. Maar omdat het tijdens de klantendag om u draait horen we ook weer heel graag welke onderwerpen ú wilt bespreken. Heeft u suggesties? Laat het ons dan gerust weten. En mochten we uw onderwerp niet tijdens de klantendag kunnen bespreken, dan komen we er hoogstpersoonlijk bij u op terug.

Flexibel werken met Tim  Onze referenties  Mobiel werken met TotalMobile